Isnin, 2 Mei 2011

smlam

*klik untuk tumbesar*


Hello dan salam sejahtera , HAHA , ni aku dengan cousin's aku , Diaorang jahat tau , ponteng sekola :P Pftt , tak nak ajak aku pulak tu =.= Cibai punya cousin's . HAHAA , aku jelous ni , esok nak pegi cameron tapi aku kene tinggal pergi sekolah duluu , *ape cite niy weyh* ish , ish kesian aku kann kann :') bak muka seposen tunjuk mak X) HAHAHA , aku bosan ni arr sape-sape tolong bawak aku gi genting kee london kee :P *cewahhh , tak boleh lagi jauhh ke * HAHA , bajet ade duit pulak aan :P aku suh yuna nyanyi la *cousin  .aku YANG KUAT PERASAAAAAAN tu fikir dya HOT macam yuna* geli je dengar*cousin aku yang perasaaaan tu yng pkai tudung tu .

1 ulasan:

  1. Haha , its was a crazy cousin's make me having a trouble Pftt shit haha ... Whatever lahh . Anyway i love my family and CRAZY cousin's :P

    BalasPadam